- jag blir lyckligast i världen varje gång jag ser dig le.

Hej!
Nu ska jag berätta lite kort om min lördag ;): åkte ju till stan med carro vid
12 typ. Där skulle jag egentligen köpa julklappar så jag hade det gjort, men gjorde
man det? Nej. Hittade inga julklappar alls. Köpte bara en tröja åt mig själv istället!
Sen åt vi på kina, gott vare! Sen åkte vi hem till carro och hon packade och sen åkte
vi hem till mig och då var klockan typ halv 10 :)
Sen fixade vi oss lite och så och sen gick vi upp och på luciamixen!
Kolla lite där och sen  var vi på gårn med massa folk
och hade de trevligt! :D Var lite överallt och hade kul men sen gick vi
hem typ kl halv 1 eller 1. På hemvägen skulle jag vara lite cool och
glida lite på vägen och såklart så halkar man och dör lite.
Nä men slog fan nästan ihjäl mig, inte för att det gjorde så ont men blev
så jävla rädd! HAHAHA och carro bara stog och garva hon. garvade ju jag med..
Herregud hållde ju på o dö xD Haha!..

Nu har vi nyss fikat oboy och macka och nu sitter vi här vid varsin dator.
Om ni inte vet så är mamma och martin inte hemma för dom sover i stan
så är ensam hemma och det gillas. Lär väl ska sova snart, inte för att jag är så
trött men kommer ju vara skit trött imorn. Känns som klockan typ bara är 11 eller något! :o
puss och godnatt /evelin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för oss)

Din bloggadress (om du har någon):

Skriv din kommentar här

Trackback
RSS 2.0