frågor /evelin

Det första du tvättar i duschen?
kroppen :p
Gillar du kaffe?
ne, har aldrig gjort de o kommer nog aldrig att göra heller
om inte när jag är vuxen ;)
Hur mår du just NU?
braaa
Berätta om din senaste dröm.
haha drömde mycket inatt, men de enda jag kom ihåg var att jag hade
köpt tapeter för jag skulle tapetsera om rummet haha xD
Skulle du kunna äta din favoritmat under en månad utan att tröttna?
ne skulle nog tröttna på de
Vad vill du ha just nu?
peeengar så jag kan köpa alla kläder jag vill haa :(
Har du räknat till 1000 någon gång?
haha nä de har jag nog inte
Biter du i din glass eller slickar du bara på den?
haha vet inte både och ;)
Använder du smileys?
yes de gör jag
Har du träffat någon kändis?
ja
Gillar du keso?
vet inte faktiskt, haha
Vilken låt hade du sist i huvud senast?
kommer inte ihåg
Hur många länder har du besökt?
orkar inte räkna men många när jag har varit utomlands
Är dina föräldrar stränga?
ne :)
Skulle du kunna hoppa fallskärm?
ne tror inte jag skulle våga
Glittrar någonting i ditt rum just nu?
haha nä
Brukar du hyra film?
aa ibland
Var kommer du vara på Lördag?
ja de är ju lördag idag, nu är jag hemma ikväll blir det gårn :)
Vad åt du till lunch idag?
har inte ätit nån lunch idag
Har du lockigt hår?
nej
När grät du senast?
kommer inte ihåg
Har du gått in i en vägg någon gång?

ja har väl hänt nångång haha
Favoritårstid?
sommar såklart
Vem höll du senast i handen?
robert
Sover du med TVn på?
nej
Tycker du att du är gammal?
näääää tycker jag inte
Är du mörkrädd?
nej inte mycket, men när man är ute på nätterna/kvällarna kan vara lite läskigt
Gillar du ditt liv just nu?
ja!
Har du någon gång valt att ta ett bad istället för att duscha?
haha ja
Har du bra syn?
ja det har jag
Var är dina föräldrar just nu?
mamma är i köket, pappa är på väg hem från vemdalen.
Vad har du på dig just nu?
tights och linne
Vad var det senaste du köpte?
godis
Hatar du mer än 3 personer?
nepp
Använder du sushipinnar?
nääääää
Äger du ett vapen?
aa flera stycken
Gillar du ditt hår?
jorå, men inte att de är så tunt och vill ha längre! :)
Vem står dig närmast, din mamma eller pappa?
mamma
Hur ofta använder du MSN?
är typ inloggad jämt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för oss)

Din bloggadress (om du har någon):

Skriv din kommentar här

Trackback
RSS 2.0