saturday

Hade lite damp igår då. och som ni ser så var det linnea som
skrev inlägget igår när jag var på toa. hehe

Nu har hon nyss åkt hem, jag vaknade kvart i 11 imorse, var pigg så gick upp och satt mig vid datorn och väntade på att lilla linnea skulle vakna men det tog sin tid det, hon vaknade typ 20 över 12 eller något..
vi gick upp och fikade och sen satt vi oss vid datorn.
nu har jag smsat martina men hon verkar inte kunna svara ;) ska snart klä på mig iaf och fixa mig sen ska jag och mamma åka och lämna in min dator till en vi känner så ska han fixa den! hoppas jag iallafall.
saknar min dator väldigt mycket kan jag ju tala om, hatar den här seg datorn..
skriver mer senare /evelin





lite bilder sen igår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för oss)

Din bloggadress (om du har någon):

Skriv din kommentar här

Trackback
RSS 2.0