smart tjej

har nyss duschat håret och plattat det. glömde plattången på golvet när jag satt här inne vid datorn så när man kom dit luktade det plattång och bränt i hela rummet. haha. vill ha min egen dator ju så man slipper sitta här inne och gå fram och tillbaka .  sen ska jag fixa mig och äta middag och sen ska martina hämta mig då ska vi åka till emma och vi ska va i rombäck ikväll, sen ska vi sova hos martina inatt :) ♥
hon har varit i funäsdalen och tävlat så därför hon inte har bloggat på as länge.
men nu är hon hemma tror ja ;)
får se om jag skriver nå mer innan martina kmr, annars skriver vi ikv :)
tjingeling /evelin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för oss)

Din bloggadress (om du har någon):

Skriv din kommentar här

Trackback
RSS 2.0