12:41

Imorse vaknade jag halv 10, låg kvar i sängen och smsa till 10, gick upp och satt mig vid datorn sen gjorde jag fika och fikade, nu sitter jag här och lyssnar på musik bara. sitter vid mammas segdator för min funkar ju fortfarande inte.. idag ska jag nog inte göra mycket alls, carro ringde och fråga om jag ville hänga med till stan men känns inte som de är nån ide, har ju shoppat massa i stockholm så dags att spara lite pengar nu så man kan köpa en ny plattång för min är ju sönder, så lånar emelies gamla nu och den är ju cp & den sliter as mycket på håret.. också hade vi säkert kommit hem ganska sent o ska ju på gårn sen så :) ska äntligen träffa roobert! ♥
så jävla skönt med lov säger jag bara. vill inte att skolan ska börja igen!!

kanske lägger upp bilder på några grejer jag köpte i stockholm snart, men de är inte allt jag köpte i stockholm men orkar inte knäppa på allt, så blir kanske några! :)
men nu ska jag gå och duschaa!
//Evelin



snyggingen själv ;)


carros gos katt.


Kommentarer
Postat av: caroline

åh, fräsch tjej ;) haha älskar dig med <3

2011-04-27 @ 14:01:58
URL: http://carolinehejj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för oss)

Din bloggadress (om du har någon):

Skriv din kommentar här

Trackback
RSS 2.0