jag älskar dig mer än vad du tror

Igår kväll somnade jag runt 12 eller något. har ju ingen dator än mammas och hon skulle sova så la mig i sängen och kolla på twilight men kollade bara en stund innan jag somna.
vaknade 11 imorse, klev upp och satt mig här sen vaknade emelie så fikade med henne. nu sitter jag här har nyss klätt på mig, smsar med carro, kanske är med henne ikv och sover hos ngn eller ngt :) men hon är i stan nu.
har inget att göö! så jävla tråkigt. emelie ligger och kollar på big brother men orka de. ser aldrig på de så.
men nu hör jag att na är i köket och ska ta glass så passar väl på jag också då! ;)
puss/ evelin



men det kanske är meningen, att man faller isär
 för att kunna bli hel igen.
och det kanske är meningen att man gråter sig till sömns
för att sedan kunna le igen..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad har du för någon systemkamera?:)

2011-04-28 @ 18:40:04
URL: http://amandaharen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för oss)

Din bloggadress (om du har någon):

Skriv din kommentar här

Trackback
RSS 2.0