i miss you, i need you, i love you!

tiden då man var liten var helt perfekt, nu är allt bara piss. vill bara drömma tillbaks och stanna där!
för allt var så bra så underbart. jag försöker men du vill verkligen inte. jag vill inte att det ska bli såhär
det var inte så vi sa, det var ju du & jag föralltid! du var allt jag hade och nu är du snart borta
för guds skull stanna kvar. livet kommer vara så tomt om jag inte får vara med dig.
i miss you i need you i love you . glömmer aldrig dig vad som en häänder vännen.
mitt hjärta väntar på dig. hoppas du återvänder snart. du är för fin att tappa. du är så underbar på alla sätt
älskar dig  •



my heart belongs to you my bestfriend

// m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för oss)

Din bloggadress (om du har någon):

Skriv din kommentar här

Trackback
RSS 2.0