och imorn är det skola igen...

Bloggade inget igår ikväll för sov ju hos martina, och när vi kom hem fikade vi sen gick vi upp och kollade på film i sängen, vi kollade på "älska mig" på youtube. fyfan vad vi grina på slutet, tårarna bara sprutade ju, hahaha.
När vi hade sett den kollade vi lite på en annan film och sen somna vi.
Imorse vaknade vi 10, då klädde vi på oss och fikade. idag har hampus (martinas lillebror) haft kalas så vi hjälpte till och så, haha :D

kom hem för ett tag sedan, nu sitter jag här i pyamas som jag tog på mig direkt när jag kom hem. fyfan vad skönt, är as trött jag..
sista lovdagen idag också, för imorn är det skola igen. jag orkar verkligen inte..
kommer bara längta till helgen hela den här veckan känner jag..
ska snart äta middag, så skriver mer sen =) /evelin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för oss)

Din bloggadress (om du har någon):

Skriv din kommentar här

Trackback
RSS 2.0