pissdag

har nyss ätit middag. nu sitter jag här och är så jävla less. orkar fan inte, så fort man ska göra nån jävla läxa hemma med dig så blire bara bråk. ska alltid komma med problem hela tiden..
den här dagen har ju verkligen varit en jävla pissdag.. bara problem hela jävla tin, började ju enda imorse.

jag och martina gick ialf hem till mig kl 2, fikade sen gick vi ut och gick runt fränsta.vi är inte så jävla bra vi på o gå ut och gå, sätter oss oftast och pratar eller gör ngt annat ute som vi gjorde idag, hahah ;)
nu ska jag ialf fortsätta med en läxa, sen bara ta det lugnt ikväll..

hatar muntliga redovisningar inför klassen ialf kan jag ju säga,
värsta som finns i skolan!
/evelin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för oss)

Din bloggadress (om du har någon):

Skriv din kommentar här

Trackback
RSS 2.0