kväll

Kom nyss tillbaka till datorn efter att ha kollat på ett program på tvn. vill inte att skolan ska börja men har räknat ut att det är bara 30 skoldagar kvar till sommarlovet, det är ju fan inte mycket :o fyfan vad jag längtar till sommarlovet! men de gör man ju varje år. men ska bli så otroligt sköönt! 
skönt att man har kortdag imorn ialf för har ju eget val med martina kl 2! :) aja nu ska jag kika faceboook en sväng sen ska jag gå och göra mig i ordning för sängen, för imorn är det skola igen.
hörs imorron! /evelin


haha saknar kvällarna förra sommarlovet, vad kul vi hade,
kommer aldrig glömma kvällen då vi gick över din åker för vi skulle dra och
bada och vi fick fullt med jävla  småsniglar  på oss och du skrek och
slängde dig på vägen och jag bara skrek och garva! fyfan vad äckligt
och jag vågade inte ta bort dom, hahaha. var ju över hela jävla tröjan
och din väska xD
och när vi cyklade till fränsta och lämnade cykeln vid bankomaten och
sprang upp på shell i sista sekund för lite godis, haha och sen när vi cykla
hem så skulle du cykla upp på trottaren och jag berättade sammtidigt vad som
hade hänt när jag var liten och skulle cykla upp en sån och hjulet gled åt sidan
sen gjorde du precis samma sak, fyfan vad vi garvade då och sen blödde vi
och du hade fått hål i dina jävla jeans och jag i mina tights. och tanterna
bara stog och glodde på oss medans vi ba skrek och sen ba: AAAAJ AAJ!
hahaha fyfan vilka minnen! ♥


Kommentarer
Postat av: caroline

hahahah fyfan det glömmer jag aldrig! jag bara slängde mig på vägen och skrek, haha fullt med sniglar överallt! xD sen skyndade vi oss till gissjön och slängde oss i vattnet, haha! världens bästa minnen det där :) i love you <3

2011-05-01 @ 22:27:45
URL: http://carolinehejj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för oss)

Din bloggadress (om du har någon):

Skriv din kommentar här

Trackback
RSS 2.0